Pengikut

Khamis, 15 Disember 2016

(2nd batch) Blouse Labuh LOFA & Flared Pants Japanese Cotton inspirasi drama Suri Hati Mr.Pilot



 
Demam Suri Hati Mr.Pilot tak habis lagiii ..tapi bukan nak kata memang suka sgt tengok Neelofa as Warda punya dressing dlm ceta drama tu kan.. sgt sopan tp memukau gtuee
Blouse Lofa 2nd batch ni almost similar yg 1st batch cuma bkn style fishtail (depan pendek, blkg labuh) .. yg batch ni depan tu ada slit (potong/terbelah di bahagian sisi) Material mmg sama ya.. soo apa tunggu lagi cepat book ya! nanti tak repeat dah tauuu

New! 2nd batch Blouse Lofa








WARDA SIDE SLIT TOP

Harga : RM43
Suitable for S to M only (size 36, 38, 40-42)
Material: Japanese Cotton Linen

 
Warna : Biru Denim, Hijau Mint, Hazel Brown,Yellow Mustard,
Nescafe, Purple Lavender & Red

close up blouse Warda Side Slit
Note : Belahan kecik dibahagian sisi depan
* belakang & depan sama panjang (tidak seperti Lofa 1st batch 
baju belakang labuh drp depan)

  *

 Get inspired!! 😍
Lofa Flared Pants in da house of @butikaludra
 Warna2 baru masuk di @butikaludra
Lite grey, Purple Lavender, Red & Golden Brown

 
Lofa Flared Pants
(Pinggang getah di belakang & zip sembunyi di tepi)
Material: Japanese Cotton Linen
Size: suitable for S to M (36, 38, 40-42)
Harga RM45

Set sepasang (blouse + pants) RM80
Available color : Dark Grey, Red & Purple Lavender
 

Berminat ?? Whatsapp 0124095074 (text only)
DM @butikaludra
PM  AY U Aludra


Tiada ulasan:

Catat Ulasan